this is the thing

Asså jag upmuntrar inte folk till att bruka cannabis men jag säger bara att samhället skulle må bättre om det var lagligt, brukar du nu cannabis som är en "farlig" drog så inser du snart att det var inte så farligt. Det kan på det sättet leda till tyngre droger, man tappar respekten för det riktigt farliga drogerna, och har du redan brytit mot lagen då är det inte ett lika stort beslut nästa gång. Tänk på det.

..Och så är ju allt det där med att staten kunde ha bättre koll och hjälp till de som missbrukar det, precis som med alkohol och käna pengar på det istället genom skatt.

Ni som blir sura nu, jag säger inte att jag använder droger jag säger bara en åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0